You can have whatever you like.

Godmorgon på er.

Nu är jag hemma igen, varit det ett tag nu. Eller rättare sagt, kom hem sent i onsdagskväll.. Vet ni vad det värsta av allt är?
Jag längtar redan tillbaka till jobbet.. Ska ner till dom södra delarna i sverige på tisdag igen. Kristianstad för att vara exakt, fast ska vidare sen också. Blir många olika ställen på dom få dagarna nästa vecka, men jag klagar inte. Snarare tvärtom, det ska bli grymt roligt. Eftersom att jag inte vill komma hem mer denna måndaden så ska jag banne mig sälja som tusan också..
Eller klart det är roligt att komma hem och träffa alla människor man hinner sakna när man är iväg.. Ni lär ju veta själva vilka ni är, sen saknar jag Goodie väldigt mycket när jag är iväg..

Tänkte skriva om min gårdag med tanke på att jag inte uppdaterat er.
Började med att få sova ut, behövde verkligen det!
Sen åkte jag och E upp till Goodie och red en snabbis, sen hem och ut och springa. Hoppa in i duschen och göra mig iordning innan M kom och hälsade på. Satt och tjötade lite och kolla en film och sådär. Efter det så ringde Martina och lyckades övertala mig att åka till L:s nya lägenhet där dom satt och festa.. Börjar gå utför för dig nu Martina! hehe ne men det var trevligt, vi var tillslut fyra stycken och inte ens ägaren av lägenheten var där. Dock var jag helt nykter med tanke på att jag kört min ferrari dit.
Vid fyra åkte jag hem och sova, skulle egentligen upp och varit på Bond Studio idag men med tanke på min dumma telefon så vakna jag försent och missa det. Men ska snart in till stan och klippa mig och sådär. Ska bli riktigt skönt faktiskt. Funderar på att klippa mig riktigt kort och färga det svart.. Den som lever får se, nu ska jag nämligen dra mig. Vi hörs säkert senare.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0