Just bad memories.

Hej godingar.
Hoppas allt är bra med er?

Nu sitter man här igen, väntar spännt på att se vart jag ska jobba nästa vecka. Det är därför jag sitter här och uppdaterar så flitigt.
Så kan hoppas ni gillar någon av låtarna, för dom är till er från mig! ;)
Nej, men om ca 30 min kommer nästa veckas schema upp, vet att jag skall vara med J här tills på söndag. Sen ska han vara ledig och jag skall väl förmodligen jobba vidare iallafall en vecka till antar jag.
Vet ni hur opepp jag är idag? Förstår inte vad det är med mig, igår var jag helt sjukt taggad... Detta jobbet funkar inte om man inte är det jämt.. Trots det så stod vi länga och väl, och kämpade på.. Men imorgon säger jag bara, då får ni se upp i Skäggetorp.. Annars kan ni nämligen lämna köpcentrumet med en fin telefon i en kasse med! :) Precis så det skall vara..

Jag trivs så sjukt bra med detta jobbet, ni anar inte. Klart man kan fundera på vad som händer hemma ibland.. Men ni anar inte hur nyttigt detta jobbet är. Vad jag lärt mig mycket, och jag är tacksam för varenda liten grej.. och faktiskt, så tycker jag att jag överträffat mig själv.. Vilket gör att jag är ännu nöjdare. Vänta ni bara, vet att många tvivlar på sådanna jobb som mitt. Men ni vet inte vad ni går miste om!

Men nu får jag gå ner till grabbarna. Imorgon ska ni få se en bild på min (kanske) blivande älskling.. to be continued

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0