Up and down.

Godmorgon på er.
Hoppas det är lika bra med er som det är med mig.

Står på jobbet nu men inte börjat än, eller affärerna har inte öppnat så tänkte skriva några rader till mina trogna läsare. Varit i Uppsala nu i två dagar lite mer, första dagen eller kvällen faktiskt blev det bio med Sara och några uppsala bor. Mycket trevligt, Rallybrudar blev det förövrigt.. Galen film iallafall..

Igår efter jobbet hade jag och sara tjejkväll, eller något liknande... Var dock ute och kikade läget lite här på stan med. Men chefen, lugn.. Vi var hemma tidigt och ingen alkohol inblandad.

Trivs ändå rätt så bra här, hunnit med att bli bjuden till något stort event här nästa helg. Modevisning och lite fest, och blivit erbjuden en sminkning med en liten plåtning. Inget seriöst så, ser mest fram emot sminkningen efter jobbet sen. Slutar vid sju eller något sen sminkas och fixas, sen drar jag och sara vidare ner till Stockholm igen och skärholmen. Där ska jag vara en och en halv vecka fram tills det som man ser fram emot mest på hela kvartalet, SA:n!!

Alla på 3 Action ska iväg och parta lite och sånt roligt. Ska bli grymt!

Men dags att jobba, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0