No matter what.

Godkväll på er.

Nu sitter jag i bilen påväg hem till hotellet i Stockholm.. Lägg märke till att jag kalla det hem nu, men det är ju faktiskt det? Inte varit hemma på tre veckor nu tror jag...

Stått i St Per gallerian idag med, och vet ni vad att jag slog mitt personliga försäljningsrekord och dessutom var man bäst i teamet. Lite stolt är jag faktiskt! Inget som kan stoppa lilla Jenny nu inte.

Efter jobbet åkte vi till en jätte duktig make up artist och gjorde oss fina. Lite roligt faktiskt! ´Men som sagt, nu sitter vi i bilen påväg tillbaka till huvudstaden.

Förövrigt är stockholm en grymt överskattad stad enligt mig, jag kommer aldrig vilja flytta dit.. Kommer säkert göra det tillslut ändå. Men just nu är jag ganska trött på allt vad stockholm heter och är..

Men nu ska jag leta efter lite fler bra låtar så ska jag och Sara tagga till inför morgon dagen redan nu. Dessutom är det SA:n snart så..
Sov gott med er sen vänner.


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: mhm du har så sant så :D hehe!

2008-11-01 @ 01:59:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0