Min dag.

Ny dag och inte vilken dag som helst.. Det är nämligen Min dag idag. Dock bara en och en halv timma till.. Ni som kommit ihåg det, ni är mina bästa vänner resten av mitt liv.. Dock va J först av alla.. Grattis till dig gubben. ;)

Jaja dagen då?
Gått väldigt snabbt ändå, är ju i Norrköping nu några dagar innan jag åker hem igen. Ska bli både skönt och tråkigt.. Vill vara kvar och jobba men ändå har jag några saker jag vill göra hemma med. Jaja det blir nog väl, måste åka hem så..
Idag har vi alltså varit i Norrköping och jobbat. Trevlig stad faktiskt. Sålde dock bara en, en såndär sista sekunden sälj till en tv-kändis faktiskt.. Eller ja, lite iallafall.. Givetvis kommer jag inte skriva vem ändå så :) Men en erfarenhet rikare blir man alltid! Det känns dock som jag blir det varje dag numera, känns som om det inte finns några gränser längre. here I come..

Men nu är det dags att sova, både jag och J är helt sjukt trötta idag faktiskt.. Så nu ska vi ladda batterierna tills imorgon. Vi har snackat lite säljsnack nu under kvällsmaten med, så nu är vi nog båda lika taggade tror jag.

Dessutom måste jag bara nämna att jag älskar hotell livet.. Alla hockeylag bor alltid på Choice hotel.. =)

Hehe nej men nu ska jag sluta skämta och sussa. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hejhej, tänkte bra kika förbi och droppa en kommentar. Titta gärna in hos mig (;

2008-10-08 @ 17:54:17
URL: http://metrobloggen.se/owa
Postat av: Trinidad

Häftig blogg !

Designat den själv?

2008-10-09 @ 10:52:24
URL: http://exclusive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0