But you´re just a boy.

Så ni sitter med uppe nu?
En del gör det iallafall ser jag, själv är jag riktigt trött nu. Så ska sova men ville bara uppdatera er lite innan.

Igår var det en ganska misslyckad utekväll, tänker inte gå in så mycket på den alls faktiskt. Men var ute iallafall, på xoy för att vara exakt. Gillar inte ens det stället, men så är det ibland.

Idag har varit en såndär typisk ledig dag som jag inte gjort något vettigt alls. Jo, jag har ätit taco. Tack Mamma och Pappa, ni vet vad jag vill ha när jag är hemma. Imorgon däremot blir det andra bullar, jag ska nämligen till Bond Studio på morgonen. Får se vad man hinner med mer sen innan jag ska vidare till tandläkaren och dra ut en visdomstand. Jag vet vad ni tänker, och jag tänker precis likadant.. AJ!

Men vet ni, dags att sova och börja fokusera om nu för snart börjar jag jobba igen. det blir några intensiva veckor här framöver och jag ska sälja som aldrig förr..

Så, sov så gott nu allihopa. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0