Lush.com

Jag tänkte dela med mig av en ny kärlek till er också.
Jag ska försöka bli lite bättre på detta nu igen, tänkte jag.

Min nya kärlek handlar inte denna gången av en person eller något djur eller liknande. Utan snarare en produkt som jag tycker att alla tjejer eller killar borde testa.


Lush
Tar fram olika skönhets produkter, så som ansiktsmasker, schampo, tvålar, rengörings produkter, ja allt du kan tänka dig. Jag är helt fast!
Jag har länge haft svårt att hitta något jag verkligen trivs med. Men dessa produkter avgudar jag!

Inte bara det att dom är fruktansvärt bra mot olika hudtyper, dom innehåller inga som helst kemikalier och onödiga parfymer som torkar ut och förstör huden. Det finns faktiskt en sak till som jag gillar med Lush, nämligen att dom är så emot djurförsök. Alltså vet jag att inte en enda krona som jag betalar stödjer något sådant. Vilket jag faktiskt inte kan vara helt säker på ens hos de vanligaste smink och rengörings leverantörer. Nämner inga namn men..

Butikerna finns ju dock inte på så många ställen än i sverige, men gå in och kika på hemsidan iallafall, och jag lovar er att ni absolut inte kommer bli besvikna.
Lush

Dessutom tycker jag absolut när ni ändå är inne och kikar och funderar över att beställa, ska kolla in denna godingen.. Jag kan inte med ord beskriva hur gott denna luktar och hur go den är att använda..


You gonna love it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0