Jag sa ju att drömmar faktiskt går i uppfyllelse ibland, ellerhur?

Hej, hej hemskt mycket hej!
Känns som jag börjar bli proffs på detdär med hej nu..

Jaha, länge sen sist vänner.. Saknat mig?

Nu ska ni får mycket att läsa iaf!

Förra veckan var min bästa vecka hittils på action. Låg som bäst 3:a på hela topplistan över alla försäljare som sålt bäst på hela månaden. Vet ni hur stolt jag var? Dock halkat ner några placeringar men ligger fortfarande topp 10. Enda tjejen! Jag är så sjukt glad, och jag älskar detta jobbet. Dock har jag börjat bli lite trött nu, måste hem bara några dagar och få tänka på något helt annat. Jag tillochmed drömmer kontrakt, mobiler, avslag -haha, mardrömmar..- och.. utlandspriser.. mycket utlandspriser faktiskt..
Arbetsskadad? Mja, jo lite kanske..

I lördags åkte vi allihopa till Norrköping och mötte upp alla på 3 action. Bodde på Scandic där tills på söndagen sen lurade dom ut oss till skogen. Tänk er ungefär 30-40 färgglada 3 bilar på rad.. Uppmärksamhet? Ja lite så. Vildmarkshotellet blev våran destination. Mysigt!

På dagen spelade vi in en egen reklamfilm, får se om ni kanske får se vårat bidrag sen lite längre fram på tv:n. Skulle inte tro det men man vet ju aldrig.. Säger dock till i så fall, kan däremot lova att oavsett vilken film som vinner så kommer dom bli bättre än dom 3 reklamerna som går nu.

På kvällen blev det en privat delfin show..




Vet ni hur glad jag var efter denhär uppvisningen?
Tänker att ni velat se delfiner i verklighet sen ni var små, sen helt plötsligt så gör dom tillochmed konster för en. Ja, jag var lycklig. Dags att sova då tyckte jag, men detta var bara början..





Såhär kan det bli, cola och vatten Är grejer, speciellt efter en sådan brak middag. Dessutom lärde jag en av dom partneransvariga hur man gör med uttrycket "varannan vatten" mycket effektivt!
Sista bilden är på alla i team tung (orange) plus 1.. Vilket blir min kurre, som dock jobbar i lila. Men han ville så grymt gärna vara med, självklart förstår vi det i oranga teamet att man vill vara en del av det bästa teamet med tanke på att vi även faktiskt fick utmärkelsen "bästa team 3action" SA till SA.
Grym kväll..
Dagen efter mådde alla sådär halv bra, alla utom lilla Jenny..
Så efter lite föreläsningar och film och massvis med skratt (som vanligt när det gäller 3 action) så åkte jag och Bella till stockholm.

Här har jag tillbringat mina senaste dagar.. Händelserika dagar verkligen. Tillochmed hunnit vara med om en stöld. Massvis med telefoner, mindre kul. Riktigt skit kändes det faktiskt. Men eftersom att vi inte hade kunnat göra något på något annat sätt så..

Imorgon ska jag hem iallafall, ska flyga faktiskt.. Flygrädda jenny ska sätta sin fot på planet igen. men som sagt, ingen kommer ihåg en fegis.

Sova nu. Lång dag framför mig imorgon!
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin blogg du har!!

Mvh Linda

2008-11-19 @ 15:16:34
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0