It´s written all over your face.

Godkväll.
Vet ni vart jag är?
Nej, klart ni inte vet.. Men jag är hemma i Borås faktiskt! Är här och jobbar några dagar.
Jag och Sara har stått två dagar i skövde (vilket bara det var en upplevelse i sig...) sen igår åkte vi direkt till Borås och jag fick komma hem till min säng några nätter.. Eller detta är ju bara andra natten än så.
Men står på Coop här i Borås, faktiskt riktigt bra här i våran lilla by måste jag säga. Trevligt folk iallafall, skillnad mot stockholm det..
På fredag åker vi tillbaka till skövde och jobbar öpå köpcentrumet där, sen blir det uppsala och stockholm nästa vecka. Ska faktiskt stå på Stockholm International Horse show en dag med. Vet ni hur grymt glad jag är eller? Men är ju en hel vecka kvar så nu måste man fokusera på dagen imorgon. Vet ni hur man gör det allra bäst?
Genom att tillbringa min kväll så som idag. Först handla mat och sen göra tacos.. Avsluta kvällen i sängen med datorn, lite musik och så sjävklart kom jag och tänka på er som är så goa och är inne och läser trots att jag blivit så dryg med att uppdatera bloggen. Jag lovar inte att det ska bli ändring på det, men jag ska göra mitt bästa. Jag tycker ju faktiskt att det är grymt kul. Men just nu känns det mest som slö skrivande.. Skriver aldrig längre om det jag egentligen vill blogga mest om..
Men det kommer..

Varit och hälsat på min älskade bror idag, haft så dåligt samvete att jag inte ens sett hans lägenhet än och han flyttade väl ändå för ca två månader sen. Men påvägen hem idag svängde jag förbi och sa hej. Ritkigt fin har den blivit, dock verkade inte jocke lika road över att jag dök upp, var mest prat om kaka och sova. Men sen nämnde han ett litet Jäjjy med innan han gick in och la sig i sängen.. Sådanna små ord kan göra en liten Jenny helt överlycklig! =) Han måste ju tänka lite på mig iallafall.. Ibland! Jag tänker på dig iallafall jocke!


En av massa positiva saker med att jobba på 3 Action där man reser mycket.. Man får se otroligt många fina platser som man säkert aldrig skulle få besöka annars.. Kolmården var det här, utsikt från Vildmarkshotellet.. Det stället rekomenderas varmt. Har ju som sagt ändå hunnit med ett par hotell i Sverige nu, trots att jag bara jobbat i lite över två månader.. Men detta var helt klart en bland de bästa!
Men vet ni?
Ska dela med mig av min nya favoritlåt bara sen ska jag sova. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Emla

jag är lite nyfiken på hur det är med Goodie nu också :)?

2008-11-20 @ 20:52:50
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0