It grew from a simple crush..

Nu är det nästan precis 24 timmar kvar innan jag ännu en gång ska ut och flyga.. Om jag inte minns helt fel så lovade jag mig själv att aldrig flyga igen efter sist. Men ja, allt blir inte alltid som man tänkt sig. Men ni som följt min blogg kommer kanske ihåg min "onödigt vetande lista" för ett tag sen? Jag ska sitta och tänka på åsnor hela resan..



Nej det kommer gå bra dethär tror jag allt. Ska alltså hem imorgon igen! Ska faktiskt få vara hemma en hel vecka och jag längtar nu måste jag säga. Ska bli skönt att få vara helt ledig ett par dagar. Dock ska jag inte vara hemma speciellt mycket men det kommer bli bra ändå.
Vet ni vart jag var igår och jobbade då? Ja, om ni läst innan så lär ni ju ha koll på det nu. Men jag stod i Globen på stockholm horse show. Var faktiskt rikigt kul, försökt sälja till några utav sveriges bästa ryttare... Dock vet jag att dom flesta av dessa har ganska hyffsade avtal via sina sponsorer då kanske. Men men vad gör man inte liksom?


Jag börjar gilla stockholm mer och mer faktiskt. Inte helt accepterat alla som bor här än men jag kommer inte tycka om alla som bor hemma i Borås heller antar jag så.

Jahaja, vad har man för planer inför nästa vecka då? Länge sen jag var ledig flera dagar i sträck, men jag ska faktiskt inte göra någonting. Ska ner till Helsingborg med mina små mys kompisar och kika på lägenheter faktiskt. Ska kolla några stallplatser med, spännande va? Jag tycker ju det iallafall!

Men nu ska jag dra mig neråt nu dom har ringt och efterlyst mig, och som vanligt är lilla Jenny sveriges största tidsoptimist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0