Who knew.

Har egentligen väldigt bråttom nu, jobbet ringde och ville att jag skulle komma in och börja tidigare. Vilket betyder att man får gå hem tidigare ikväll. Skönt! Frågan är ju vad vi ska hitta på då. Åka till stallet kanske, det brukar han ju gilla... Åka till stan och fika hade varit mysigt. Jaja det löser sig.
Vilket fall, gårdagen blev inte alls som planerat faktiskt. Hann ändra mig många ggr. Men min bil som aldrig är något med annars var väldigt sur igår. Var väl besviken på att han inte fick åka med till göteborg kanske ;). Nej men vågade inte köra den så långt för den började bara koka. Hur som helst så slutade hela kvällen i Göteborg på bion Drillbit Taylor som faktiskt var ganska bra. Owen wilson är ju helt klart en av mina favoritskådespelare. Men just denhär filmen kändes så typiskt en owen film och allt var ganska förutsägbart. Men sen, det är väl dom flesta filmerna egentligen?
Nej nu får jag faktiskt skynda mig lite. Men ni får ha det så bra alllihopa. Ha en underbar fredag!
image211


Kommentarer
Postat av: Emla

ska du in och jobba på Tonic i kväll =)

2008-05-02 @ 17:35:01
URL: http://emeliecarlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0