Så det kan gå.

Ja så är det ibland. Jag och Tina var ute igår. Va trevligt faktiskt.. hehe hmm. Började kvällen med att åka buss in till stan första gången på över ett år faktiskt. Det var inte illa! Konstigt att man bli så lat bara för att man skaffar körkort och bil?! Iochförsig har jaghaft körkort över två år men ändå..
Vilket fall, Tonic blev första drinken till oss blandade och givetvis var den som alltid helt perfekt. Vimmel sen, bara för att vi aldrigvarit där innan. Nästan inte en människa där men var ändå rätt så skönt faktiskt. Där fick vi nog den äckligaste drinken jag någonsin druckit. Back 2 back tror jag den hette.. Inte att rekomendera helt enkelt. Efter ett tag där drog vi vidare till Harrys som vanligt. Inte alls mycket folk där när vi kom, men det var det vi ville faktiskt. Blev dock mycket folk sen..
Jaha, min mobil la av också igår.. Är ju tur ibland att det finns så snälla människor här i sverige. Någon som sett samma sak som jag upptäckte och kom fram och frågade om jag ville låna hans. Dagens goda gärning, eller nej föresten veckans. Räddar en liten dam i nöd!
Jaja vakna för ett tag sen och sen harjag och min kära far suttit och kikat på nya bilar. Det tåls faktiskt att tänkas på,
Men ska dra mig nu ha det fint allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0