De flesta människor är så lyckliga som de har bestämt sig för att vara..

Öken i min blogg just nu! Men denna värmebölja kommer snart vara över och då kommer massa roliga inlägg och tips. Massa kul jag ska skriva om men just nu har jag inte min dator och kan därför inte skriva om allt jag vill dela med mig av.
Allting är iaf helt underbart med mig, kan nog inte bli bättre faktiskt. Kännt så länge nu och det gör i sig att man mår ännu bättre! :)
Nej nu måste jag skynda mig lite, ska på en sista utflykt innan jag ska säljer min bil. Måste lägga ut annons på den.. vad jobbigt.. Då måste jag ju tvätta den och grejer. Men min nya bil är snart klar så dags att lägga på ett kol tror jag. Men men ha det nu super bra vänner!


Kommentarer
Postat av: Emla

snart så åker vi upp till Nässjö

2008-05-24 @ 11:39:25
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0