You don't have to say what you did, I already know I found out from her.

Var ett par dagar sen jag skrev nu så tänkte uppdatera hela helgen här idag.
I torsdags åkte jag och tina in till stan och X&Y, vilket faktiskt var riktigt trevligt. Väldigt mycket folk konstigt nog. Vi var dock helt nyktra så det var ändå en lugn och skön kväll med dans och underliga människor!
Fredagen började med att jag skulle upp tidigt och hjälpa Fia med hästarna. Vilket jag gjorde, sen direkt hem och till stan för att träffa Carro och äta lunch. Jättegod laxsallad på Café viskan, igen!
Efter det pratade jag med tina och vi bestämde oss för att gå ut idag igen, fast vi egentligen hade planerat att det inte skulle bliav fören dagen efter men men.
Vi satte oss på lilla krogen och förfestade lite, gick sen till Tonic där jag förövrigt fick världens goaste drink. Bara så ni vet, man behöver ju faktiskt inte vara inne på Tonic men jag tycker absolut ni ska gå dit om ni vill ha goda drinkar. Jocke är en extremt duktig bartender, förövrigt Jessica med men dom vi fick i fredagsav jocke.. Livsfarliga! :)
Efter detta gick vi till swing och vände väl i princip när vi kommit in, - Hårdrocks kväll.. igen!
Vi drog istället till Harrys där jag fick ett varmt välkomnande av vakterna
- Men herregud, det är ju hon med gipset hon kan du släppa in på en gång.
Jaha, bättre man känner igen mig så än på andra sätt iaf! Vilket dom naturligtvis inte hade kunnat, men ändå. Det visste ju inte ni!
Efter att dansgolvet där tömts av en extremt usel DJ, som inte ens fanns någon anledningen att gå fram och önska en bra låt hos. Så tänkte vi att vi drar väl vidare till nästa ställe då. Vilket blev X&Y, som hade stängt!! Går inge bra för dom alls nu alltså.
Jaha, antigen tillbaka till harrys och den dåliga musiken.. Eller hoppas på att det kommit lite kul folk till Swing. Det blev swing, men vi hade fel. Blev istället bjuda på efterfest.. Om vi tackade ja? Räcker väl att säga att vi fick vakten att smita ut oss bakvägen sen kom pappa! :)
Lördag då, ganska sent kom jag på att vi skulle få gäster och alltså massa god mat. Ringde Tina och vi kom övernes om att titta på melodifestivalen hos mig, äta god mat och sen gå ut.
Mysig kväll, trots att mina kära föräldrar med vänner blev ganska bra i gasen på kvällen. Singstar åkte då fram och jag knäckte pappa för en gång skull *stolt*
Jag och tina var väl i stan vid tolv, var inget folk på swing så vi drog vidare direkt till Harrys. Vilket var så lång kö så var frågan om det ens var värt ett försök. Vi kom in till slut, försökte ta lite plats på dansgolvet. Men gav upp när vi insåg att knuffas med fulla människor är ganska hopplöst. På vägen ner till swing vid halv två blev vi fast ett tag och efter en del spydiga komentarer så var det läggdags.
Söndagen i korta drag var upp, Jenny lärde sig köra automatväxlad bil, till falköping, fick punktering, kolla på handboll, titta på(!) när punkteringen blev lagad, hem och se på film, somna ganska mycket på direkten.
Idag då, är det Pappas dag. Så därför säger jag grattis till dig din gammel-gubbe! Jag älskar dig, puss o kram!

Men nu ska jaghitta på något vettigt och inte sitta här mer, nu är har jag ju uppdaterat lite iallafall! :)
Hoppas ni haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0