That thing you got behind you is amazing.

Jag tror jag skrev senast igår att det aldrig blir som jag planerat.. Inte igår heller, hann inte ens ringa tina igår innan det blev ändrat igår. Eller jo, jag hann faktiskt ringa.. Men Tina var upptagen ;)
Så nu har vi i vilket fall som helst bestämt oss för att nästa helg.. Då får ni passa er! Torsdag börjar det, Göteborg se upp!

Slapp dag jag haft förövrigt, legat och tittat på min favvofilm sen när jag va liten, Anastasia! Bartok är min idol! ;)
Trevligt med en liten filmstund med lillebror, fick tillochmed några kramar och pussar av honom. Det är inte varje dag, dock ganska hårdhänta men tänk inte på det! Tanken som räknas ellerhur! :)
image80

Kommentarer
Postat av: sarah

hejsan tjejen. ja bara undrar va d e för film, om d nu e en film, den bilden med de två tecknade fladdermössen...och om d nu e en film..va heter den? bilden var jätte söt=) lite fånig e jag, gillar ju tecknat =D ha d fint

2008-03-11 @ 21:20:35
URL: http://blondiesarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0