Put it in.

Snacka om att knäppa Björklöven på nosen BHC! Så ska det se ut.. Inget superfan av hockey, men roligt att det går bra ju. Sen att då komma här och tro att man gjort ett superval när man väljer det "sämsta" laget och sen gå och förlora två gånger i rad mot detta "sämre" laget är ju helt underbart! Kärlek åt BHC!
Kommer jag bli hatad av Borås hockey fans om jag säger att jag dock inte tror att dom kommer klara av att ta sig in i Elitserien, ännu mindre spela bra där..?
Men vem vet kan ju hoppas att jag blir knäppt på nosen när det gäller det istället! Vilket fall, fantastiskt kul och bra gjort!
Dock ingen alexander med, lite besviken där.. En parantes bara!

Jag kan inte riktigt komma över det här med rykten och skitsnacket som går för fullt när det gäller Borås Ridhus. För att dämpa allt prat, så ja! Jag SKA fortsätta rida, och nej jag är inte så allvarligt skadad som det sägs därinne.. Vad var det nu? Förlamad ungefär? ja teorierna var många och tror inte en enda stämmer. Men nu ska ni få höra, jag har en stelopererad led i tummen!!! :O Därför är jag alltså gipsad.. och JAA! ÄN är jag det!
Grejen är den att ingen kommer ens märka det, bara jag dom första åren! Men ni som känner mig ordentligt vet att en tumme stoppar inte mig från att träna och tävla. Nej nej, jag lovar att jag varit med om värre! :)
Sen går det ännumer snack nu kan jag lova, det här med Bugannto!!?
Nej, jag ska inte ha han längre. Varför? Han är såld! Vart? det tänker jag däremot inte berätta men han åker inte långt kan jag lova!
Lyckliga jäkel som får den fina hästen!
Så nu kan vi släppa detdär va? Egentligen dumt att tro något för jag vet att det pratas bara om nya saker då. Jag vet inte vad ni har för er där inne men ni kan inte ha kul iallafall. Finns ju bättre saker och defentivt roligare saker att göra än att skvallra om sånt som ni inte har en aning om. Hur ofta är det inte man hör, "Men hon sa att den personen sa att hennes kompis berättade att det var så!!"
O nej men herregud är det sant??!!
Tröttsamt.. mycket tröttsamt!
image81
Nej nu ska jag sluta va tråkig och hitta på något roligt!
Ha en bra söndagkväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0