Merry Christmas.

Onsdag idag va? Fin dag iaf!
Låten kommer från Ylber, och den är faktiskt riktigt bra ;)
Så självklart vill jag ju dela med mig litegrann!

Idag har jag fått bestämma mig när jag ska ta semester. Haft lite ångest inför detta men slutet av Juli har jag två veckor ledigt.. igen.
Vilket fall, eftersom jag är förlängt sjukskriven nu. Eller inte än, men kommer bli. Är det något som vill åka med mig till Indien två veckor nästa vecka? Jag är faktiskt riktigt sugen på att åka någonstans nu, bästa tiden att åka till Indien nu med så kan ju bli riktigt trevligt. Eller kanske inte..

Sitter här och äter mammas potatis och lax. Inte alls lika gott som den laxen på Café Viskan! Men det kan jag ju inte säga till mamma. Bara äta och hålla käft! Sen smiter man ner till soptunnan när mamma gör något annat och slänger lite papper över så syns det inte. Mamma har annars full koll på mig! ;) Sen springer man iväg till mamma och tackar så mycket för den goda laxen. Sen kommer alltid följd kommentaren
- Vad bra att du gilla det, för det finns så du kan äta samma mat imorgon med!
Mmmm, tack vad glad jag blir! :) Tur att vi ska äta på kvällen hos mormor och morfar. Påskmat, kan ju bli gott. Får iaf träffa mina låtsas kusiner.

Men nu blir det Goodie som ska få min uppmärksamhet ett tag. Så surfa lugnt!

image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0