Like a tropical breeze.

Jaja, blev tvungen att lägga upp några låtar. Fått lite klagomål, förlåt. Hoppas ni gillar någon iallafall. Mariah Careys låt var man väl illa tvungen att ta med vad jag förstått.
Jaja vilket fall.. Låång kväll idag!
Men suttit här och fördrivit tiden på bästa sätt, eller nej nu ljög jag.. Mobilen har fördrivit min tid idag med, eftersom min lilla älsklings motala-bo ringde innan och hade some big news! Hehe Jag önskar att jag hade kunnat få vara med och höra på allt detta, men det är ju ett par mil till dig Robban!
Tack för att du ringde och lyste upp min kväll! Finns ingen som dig nämligen, du betyder mycket! Men det visste du ju redan vännen! ;) Helt galet!
Jag sa att jag skulle sova tidigt idag. Vet ni vad? I got news for you, det blev inte så!
Jag kan inte, försökte men handen håller mig vaken. Vad gör man? Man biter ihop och sätter sig vid datorn och klagar lite här istället! så, nu känns det mycket bättre! :)

I'm glad we had that talk!

Anyway, nu ska jag faktiskt ta och pallra mig till sängen för har inte sovit så mycket senaste dagarna. Men det är bra för då lär jag sova länge imorgon, det är positivt för då går halva dagen och då slipper man tänka på dåliga saker. Drömma är mycket bättre! ;)
Jag ska iallafall ligga halva dagen imorgon och drömma om min blivande röda ferrari!
Så, sweet dreams my friends!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0