I'm gone before you know it.

Redan hemma? Jajjemänsan.. vi måste ju orka upp imorgon med! Swing var idag... ganska tomt. Men helt okej! En del speciella människor och en del inte lika speciella människor.
Inte nog med detta, bara svenska hitlistan spelades på dansgolvet... Det svängde ju, om man bugga iaf! Njae inte våran grej kanske! :)
En annan lustig sak var att jag faktiskt träffade min allra första flamma, haha! Vad kär jag tyckte jag var då.. För 7 år sen eller nått. Ingeting mot vad man fått uppleva sen kanske. Men lite roligt var det iallafall! Fick förövrigt världens stelaste kram.. Är inte sånt fruktanvärt obehagligt? När någon kommer fram och kramar en och knappt vågar nudda vid en. Eller man hälsar på någon, och man riktigt känner hur dom bara lägger handen i ens egen hand och inte gör det minsta för att faktiskt "skaka" hand..Jag vill bara dra undan handen då istället, och springa iväg och gömma mig eller något.. Jaja det är väl jag som är udda kanske. Men jag kan leva med det! ;)
Men imorgon blir det iaf göteborg! Barsidan först sen för man se vart det bär av. Lär ju inte missa bussen imorgon iaf! Vi brukar ju vara bra på det annars, eller ska väl tala för mig själv kanske! Jag och tider går inte alltid ihop!

Med lite tid över sitter man och surfar runt lite och vad hittar man då?
image111
Om inte Jennifer Lopez första bilder på sina minst sagt lika bedårande tvillingar. Undrar vart dom fått sin skönhet ifrån? Jag menar att ha en mamma som är bland dom absolut vackraste i hela världen!?
Vilket fall, att ha en sådan mamma kan ju ha sina fördelar kanske. Beror ju på hur man ser det. Tre veckor gamla fick dom redan varsin egen ponny.
En annan fick tjata, gråta, skrika och inte minst fjäska för att ens få börja rida. ocj jag lovar jag var inte tre veckor då! Snarare sex år!
Men men helt underbar bild iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0