I don't think you're ready for this one...

Jahaja, förlåt (ännu en gång) för blogg torkan. Men ni verkar ha överlevt det med ellerhur! Lustigt!?
Hade tänkt skriva ett långt och intressant inlägg idag men vet ni vad? Jag fick så dåligt med inspiration när jag satt och kollade blondinbellas blogg... Ja, luften bara gick ur mig på något sätt. Kände att är det sådär man behöver vara och bete sig för att ha en känd blogg så kan ni räkna ur mig direkt. Inte för jag att jag i hela mitt liv, någonsin skulle vilja vara känd för min patetiska blogg men ändå! ;) Därför ber jag er att härmed inte läsa min blogg något mer.. Hehe nej det får ni faktiskt gärna göra, men någon blondinbella kommer jag dessvärre aldrig bli. Lite kul är det iochförsig för hon driver ju faktiskt med folk medvetet, och det gör människor vansinniga.. Du är ingen omtyckt blondin, Bella! Men bättre att stå upp för den man är än att låtsas vara något man inte är, och det gör hon ju faktiskt!
Jaja vilket fall, nog om skitsnack det finns så gott om sådant ändå.. Onödigt och tråkigt!
Ni fick lite hyffsat nya låtar idag iallafall, det börjar däremot bli mer och mer populärt. Det är ju kul det iallafall.

Inte min dag idag, helt sjukt trött. Lovat att jag ska till göteborg imorgon men just nu varken jag orkar eller känner för det. Så tråkigt med tanke på att det är massa kul människor som ska med. Vilket säkert kommer göra att det blir helt grymt imorgon i Göteborg. Vet precis vart vi ska imorgon med flickor! ;) Och ja, ni som undrar självfallet ska min älsklings Tina också med ;D
Jaja nog om morgondagen, oviktigt för er..

Orkar inte skriva vad som hänt senaste dagarna, men jag har haft det bra iallafall.. Och Nej, jag är inte död bara för att jag har ett liv bortanför min dator. Lite roligt är det ändå när folk börjar efterlysa en för att man inte varit inne på sisådär två-tre dagar. Inget behov av att sitta här jämt och ständigt bara, men ikväll lär det bli en hel-kväll framför datorn!

Dags att ta något att äta nu.
Ha en bra kväll!
image78


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0