Helt enkelt underbart.

Snart ska jag dra mig vidare bort från datorn och upp på hästryggen istället. Känns så bra att kunna säga och skriva så nu! Blir helt överlycklig bara jag tänker på det! :)
På lördag, så får ni gärna komma till Tonic i Borås. Då ska lilla jag börja min praktik eller vad det nu ska kallas. Ska iallafall gå brevid Jocke och lära mig nu! Ser jag fram emot riktigt mycket. Sen får man väl fjäska sig in lite hos Peter så kanske man kan få ett jobb på Swing. Får prata med honom.

Grand prix i helgen i Borås. Helt värt att åka och kolla på! Får gå in och se vilka stora stjärnryttare som kommer dit iår!

Ville bara nämna en sak här i min blogg, läser nämligen en hel del bloggar själv. Tycker det är jätte kul! Men finns en som jag fastnat för lite mer. Det är nämligen en person som skriver i denna blogg som jag tror möts av väldigt mycket fördommar pga hennes utseende. Jag måste säga att jag själv hade mycket fördommar innan jag börja läsa denna bloggen. Jag har verkligen bytt åsikt om henne totalt, och jag avundas själv hennes ödmjuka sätt att se på allt och alla. Jordnära och mogen helt enkelt. Natacha Peyre pratar jag om, och ni kan ju givetvis få gå in själva och läsa om ni vill http://peyre.blogspot.com/
Jag hoppas ni går in och kikar lite iallafall! :)

Sen alla killar! Har en liten sak till er som ni absolut måste kika in som jag kommer lägga upp imorgon! Så ni får tyvär vänta tills dess. Men det går nog bra ska ni se!

Nu ska jag kila ner till min älskade mamma och äta lite mat. Känner mig elak för hon har redan börjat!
Men vi hörs senare!
Kram på er!
image123

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0