Another day just passing by.

Jaha, ännu en dag som gått. Känns som jag inte gjort något vettigt alls. Men vet ni vad? Det känns faktiskt jätte bra! Behövde nog det nu innan allt blir helt kaos resten av veckan. Imorgon jobbar jag från hav ått på morgonen till nio på kvällen. Då är det hem och sova en snabbis som gäller sen är det samma sak på torsdag, fast då går jag inte av på kvällen utan fortsätter tills på fredag morgon, Jippi...!
Jaja torsdag blir väl kanske okej iallafall, Isabella jobbar ju och har alltid lika trevligt med dig vännen så :)
På fredag sen ska man komma på något att göra, men måste lik förbannat vara hemma på lördag kväll igen för att någon vill vara ledig...
Så det är så det funkar? bra då vet jag..
Förövrigt anmäldes Goodie idag till sin första tävling iår.. fick också avanmäla han från sin första tävling iår lika snabbt. Jag tror inte ni förstår hur trött jag är på detta nu. Jag har en så superfin häst som jag betlar massa pengar för att ha varje månad.. Vad har jag han till just nu då? Jo att titta på, borsta lite kanske och pussa på ungefär. Ja men det har ju alltid på det sättet jag velat ha det när jag bestämde mig för att skaffa häst. Eller så är det så att jag förstår faktiskt inte hur man kan ha häst när man inte rider eller bara rider lite i skogen kanske. Visste det är mysigt, men man måste ju sträva efter något?
Nej, självklart är det bra att alla inte alltid tycker som jag så ni får gärna gilla att ha häst att bara titta och pussa på. Det är fina djur.

Nej om man skulle ta och pallra sig härifrån och krypa ner i sängen. Även idag ska jag läsa min bok, (se boktips från igår) som är fruktsvärt bra..
Jaja nu ska jag inte uppehålla er mer. Hoppas ni haft en bra dag och att den blir lika bra imorgon. :) Kram på er.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0