Pinsamt värre sverige.

Ja nu var man hemma igen, och matchen missade jag. Men det var väl lika bra det.. Inte mycket och se dom få snuttarna jag såg. Tråkigt men sant!

Vilken dag det varit förövrigt, väldigt lång och jobbig. Började med rejäl magsjuka för två av brukarna. Sen är halva personalstyrkan borta med så bäst att hålla sig frisk. Givetvis fick jag då gå in och ha hela dagen med en av dessa magsjuka stackare. Önskar jag kunde läsa dina tankar ibland..

Sen efter att grundligt rengjort brukaren lägenhet får man ett ack så trevligt telefonsamtal. Det var inte bara goda tankar som flög i Jennys huvud då nej. Men Jag tycker ändå att jag tyglade mig hyffsat bra, samtidigt som man inte kan låta bli att bli lite besviken.

Sen kommer man hem till denhäringa sjukt dåliga matchen, så gav upp efter bara en liten stund. Dock hade jag fått paket som livade upp min dag.
Fick bland annat detta armband hemskickat från kyssjohanna.se 
Blev några fler med, men detta var det jag tyckte bäst om. Förövrigt var det riktigt snabb leverans. Så här har ni en super nöjd kund iallafall! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0