Trevlig Midsommar!

Hoppas ni får en underbar dag. Själv ska jag börja mitt midsommarfirande med Tina i stan, sen fortsätter den med mat hos mormor och morfar. Om jag får i mig något vill säga, det är fortfarande ganska oklart..
Efter detta så vet jag inte än faktiskt. Vilket fall som helst Tina sviker aldrig så något blir det om det bara blir vi nu då eller inte det är sånt som märks. Vi tänkte att vi sätter väl oss i bilen och kör ut mot kusten så får vi se vart man hamnar! :)
Skapligt impulsiva sådär.

Jaja det blir nog en trevlig midsommarafton trots allt. Även om den för min del blir väldigt lugn med tanke på att jag kör och ska upp imorgon vid sisådär sju tiden, roligt!

Men nu måste jag fixa iordning mig för Tina väntar ju snart på mig!
Ha en superdag nu och gör inget dumt!
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: ewelina

glad midsommar :]

2008-06-20 @ 11:06:30
URL: http://ewelinarenstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0