She stops the whole world.

Ännu en hård arbets-dag på jobbet avklarad. Dock är mina arbetsdagar riktigt roliga. Idag åkte jag och Isabella med våra brukare till Alingsås. Först fika sen handla, och ja.. Jag pina mig igenom affären jag egentligen hatar. Men hade ganska roligt där med, tack vare min brukare... "ska sitta dig"
Åkte tillbaka till jobbet där jag lagade pasta med sås och massa annat kul till, är nog inte så dålig på att laga mat trots allt. Börjar lära mig lite! :) Finns hopp även för mig.
Nu ska jag ut och vara duktig en stund sen är det dags att säga natti natti.
Hoppas ni haft en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Leffe

Jenny, din blogg är så fin att jag vill äta upp dej

2008-06-16 @ 22:44:12
Postat av: Jenny

Jag tycker om dig med.

2008-06-16 @ 23:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0