Personlighets test.

Jag har ganska mycket fördommar mot liknande saker som detta test. För jag måste säga att jag känner vekligen igen mig själv när jag läser resultatet. Lite roligt faktiskt..
Personlighets test

Mitt resultat blev:

Jennys personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.


Kärriärer som skulle kunna passa Jenny:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.


Kommentarer
Postat av: Leffe

Jag kan verkligen se dej som forskare ;) Go for it ! ;D

2008-06-20 @ 15:14:08
Postat av: Jenny

Nej men lilla gubben du vet ju inte vad jag har för dålda talanger ;) så bra känner du mig inte ;D

2008-06-20 @ 15:23:35
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0