My only weakness is you.

Kom precis hem nu, ganska trött idag faktiskt..
Va uppe tidigt så jag säkert ska få tillbaka min bil tidigt imorgon. Har nämligen lämnat den på service. Även detta helt gratis. Plus att jag nu fått låna min fjärde bil därifrån helt gratis. Måste varit väldigt snäll mot Richard trots allt! Vilket fall som helst, bilpunkten eller Wiwe:s bil Borås är alltså stället ni ska köpa bil om ni vill ha super service. Jag är iallafall super nöjd. Med tanke på att ingen tror på mig heller när jag säger att jag haft alla deras lånebilar helt gratis (inklusive Dodgen) så känns det väldigt bra! :)
Snart åka till jobbet idag, kommer bli en bra kväll på jobbet som vanligt känns det som. Men först blir det till att åka upp och se hur min fyrbenta havremoppe mår.. Tröttsamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0