Lost for words.

Uppväckt från de döda är jag nu tillbaka med en kort uppdatering. Hinner absolut ingeting längre. Bara jobbar hela tiden.. Eller okejdå, det händer massa skoj saker hela tiden med så har inte tid att sitta vid datorn helt enkelt längre. Men om jag ska ta igen mig ja?! Absolut flera gånger om. Vänta ni bara.
Det viktigaste som ni egentligen behöver veta om mig nu är att jag hittat min stora kärlek, ser bara rött när jag tänker på det. Ferrari röd för att vara exakt faktiskt.. Min nya Mazda.
Där trodde ni att ni skulle få reda på de lite käsnligare sakerna, men nej nej det krävs mycket för att jag ska skriva sådant. Förövrigt känner jag mig väldigt nautral när det gäller sådant tjaffs just nu. Härligthärligt!
Varit på studentskivor idag... Det fanns inte en endaste liten smörgås tårta.. Besviken!
Det bästa jagvet faktiskt.. Men nehe nu ska jag vidare, Tonic ikväll. Jobbar där så ni vet vart ni ska people.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Emla

Nu harjag hittat min ponny och hon kommer hem den 29 :D

2008-06-10 @ 16:11:44
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/
Postat av: Emla

Jo det hoppas jag med :D

2008-06-13 @ 12:44:40
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0