Tillbaka till verkligheten.

Ja då var man hemma igen. Som ni säkert såg blev det inte så mycket skrivet här igår, men jag ska uppdatera er...
Fick fint besök igår så kände nämligen inte för att sitta vid datorn.. Eller om jag ska va helt ärlig så hade jag inte ens en tanke på det.
Hade massa roliga saker för oss, avslutade kvällen inne i stan och lyssnade på Adam Tensta. Vilken grym artist han är, blir riktigt imponerad av honom faktiskt. Så kommer han och uppträder hos er ska ni helt klart gå och kika tycker jag.

Idag då, begav vi oss (tidigt som attan) till skåne med häst och allt. Klockan fem imorse knallade iallafall jag upp! ;)
Åkte i flygande fläng ner till kliniken i saxtorp någonstans runt landskrona..  Långt var det iallafall. Kom faktiskt inte hem fören precis nu, så sitter här och tar igen mig några minuter innan jag ska hoppa in i duschen och förhoppningsvis flänga vidare.
En super dag både igår och idag! :)
Imorgon så händer det grejer, pratat om Liseberg nu rätt länge och i helgen så kändes det perfekt faktiskt att åka. Får väl se hur det blir kanske. Även mina kära motala-bo kompisar kanske kommer ner för att kika läget här så hade ju kunnat bli väldigt trevligt. Vi får väl se, tar det som det kommer.

Men nej duschen väntar nu iallafall så får man väl se sen vad som komma skall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0