Tiden bara rinner iväg.

Ja och nu är det dags att börja jobba igen, tillbaka till verkligheten som sagt.
Hade kul ute igår med dig Tina som vanligt! Blev lite mycket bara men sånt som händer, dock aldrig mig men vad trodde jag?! :P
Har riktigt bråttom nu så hinner inte lägga upp några bilder börjar nämligen halv fem så. Sen sover jag natten idag med så kommer inte hem fören imorgon någon gång. Men ni står väl ute? Det tror jag nog.
Hoppas ni haft en bra helg, dock är den inte slut än så den kan fortfarande bli bättre.
Måste rusa, kram på er.

Kommentarer
Postat av: Emla

Lilla Wilma är en fuskis i träningen :). vi får rida på en åker så när det går lite neråt så passar hon på att springa på. Väldigt irriterande när man vet att hon kan.

2008-07-14 @ 10:48:06
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0