Är det inte underbart?

Solen skiner idag med..
Vilken dag det blev igår föresten..
Slutade vid nio från jobbet, sen var det bara att åka till stallet och flytta min pålle till annat bete. Sen hem och precis innan jag skulle åka till stan ringde telefonen och Kikki berättade att min häst rymt, hoppat över staketet.. och han ska tydligen vara halt eller? Inget jag låg märke till när jag fick tag i han och släppte in han i hagen iaf.. Men jag klagar inte!
In till stan, och givetvis var jag sen..
Träffade Madde i stan och vi satte oss på mitt favoritställe, Café Viskan och fikade lite. Vi bestämde oss sen för att hitta på något och då blev det just shopping på Hm. Oj vad man fynda! :)
Stog i kön till kassan och båda fick såntdär infall och det slutade med att vi drog till jönköping och A6-center. Hittade äntligen den nya Sergio Tacchini parfymen där. Så skulle man betala den och vad insåg ljushuvuet Jenny då? Jo att jag kört hela vägen till jönköping utan min plånbok.. utan körkort och allt.. Smart, men hade givetvis min underbara kompis där som hjälpte mig! :)
Efter A6 blev det fika med jönköpingsbor, givetvis fick en liten rundvandring med.. Nästan..
Vilket fall var inte hemma fören vid halv elva och då var man rätt trött så orkade faktiskt inte sätta mig här då.
Men men nu ska jag ut och sola innan jag skall in till stan och möta upp Martina, vi ska hitta på lite bus! :) Sen ska vi ut ikväll, kan bli galet!
Fast ska nog hålla mig fram tills på lördag, känner på mig att det kommer bli bästa dagen på länge ändå! :) Synd att inte alla kan följa med bara, men jag ska tänka på er jag lovar.
Nej solen väntar vi hörs vänner!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0