You got to love him.

Idag har jag mamma och Goodie varit på Åby hästklinik. Blir lika sugen på varje gång och åka och kolla på trav när man ser banan där, och hästarna som tränar.
I vilket fall, min stackars Goodie var inte helt bra än men dom vet väl vad det är som ska göras nu så. Han och jag får fortsätta våran vila några veckor till. Jag håller med dig goodie, det är förjäkligt! Men men inte mycket vi kan göra. Måste säga att jag är väldigt farcinerad över Goodies röntgen bilder, tänk att något så smalt och litet kan hålla upp så tunga kroppar. Viserligen med hjälp av muskler och så men ändå.


Jaja nog om det, sånt behöver man inte gå och bekymra sig över just nu. Finns ju så att säga ganska mycket värre saker att fundera över, och bättre naturligtvis! Medans vi är hemma i våra sköna varma hus och mjuka, sköna sängar så pågår det en hel del runt omkring oss. Titta på tillexempel skådespelaren Heath Ledger! Avgudar honom verkligen. Orättvist att han så ung ska avlida. Men man vet ju än så länge inte hur hans död uppstått så ska inte säga för mycket.
Sen är det ju det viktigaste av allt nu då, min älskade vän Martina sitter nu på flygplatsen och ska åka hem! Jag kan inte beskriva med ord hur kul det ska bli att se dig igen! Även om jag och Tina klarat oss ganska bra själva;) Men vi har ju alltid varit tre st minst. Alltid vi tre! Ska bli så kul att ha dig hemma igen :)
Nu ska jag hoppa in i duschen och äta lite och sådär. Sen blir det soffan med mamma och pappa för hela slanten!
Mysigt!
Ha det fint! Tjing ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0