Speechless.

Jag är nog människan med världens största otur just nu. Erbjudandet om ett bra och seriöst hästjobb tror jag aldrig skulle kunna komma igen.. Där man faktiskt får träna och tävla dressyr, inte bara göra alla dom tråkiga grejerna. Vem söker dressyrelev nu då om inte självaste Stefan Jansson.. Från vilket datum är platsen ledig? Jo men givetvis 1 Februari.. Snacka om att det kunde varit mitt livs största chans. Räcker väl att säga till alla er som är någorlunda häst intresserade att han tränar för Kyra kyrklund! Kyra! Fan ta min hand, fan ta borås lasarett (förlåt!) men.. jag vet inte vad jag ska säga. Tror ingen förstår hur gärna jag skulle vilja hålla på med dressyr, på en ännu högre nivå. Jag menar vart får man en bätte chans att utvecklas än hos Stefan? You have to love him, hans ryttarkänsla.. Det går inte beskriva med ord!
Det finns ju ett sätt....

Jag visste att jag inte skulle satt mig och kollat på lediga platser igen, kände det på mig..

Snacka om ultimat otur, fast klart jag och goodie har inte diskuterat detta han kanske inte vill bli mer fjoll-dressyrhäst än vad han redan är :P

image48

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0