Me.

Jag har i flera dagar i rad verkligen bestämt mig för att -idag ska jag verkligen gå och lägga mig i tid.. Men jag misslyckas som vanligt med det. Igår var jag ändå i hyffsad tid men då låg man och pratade i telefon till tidigt på morgonen vilket resulterade i att jag somna ännu senare än vad jag bruka. Men still, jag klagar inte på samtalet.. :)
Men egentligen, vad spelar det för roll? Det är inte direkt så att jag har några tider att passa till skola eller jobb så.. Inte än på några veckor iallafall..

Lyckats övertala mamma att jag kör hennes bil mycket bättre än min när jag har ont i handen, det är bra med tanke på att då behöver man inte tänka på bensin-kostnaden. Så nu kan min dumma rishög stå där och flina åt mig hur mycket hon vill.. Jag avskyr äldre bilar!

Nu ska jag faktiskt ringa Tina så ska jag åka in till stan och träffa henne, så ska vi gå och sola och sådär. Mysigt!
Sen ska jag vara sådär duktig idag igen och gå ut och springa med ollie, också ganska mysigt faktiskt.

Just det, helgen med då?! Fredag blir det till att åka till Gbg och festa lite. Lördagen blir hemma här i Borås. Som sagt man fyller bara 20 en gång i livet! Ses i vimmlet!

Time to go!
Ha en bra vanlig tisdag!

Kram J.
image32
Världens sötaste Ollie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0