Life.

Ibland känns verkligen livet trist, om man räknar allt som hände förra veckan som bara kommer bli svårare och svårare att förlåta..
Sen är min älskade pålle skadad ingen hovböld och inte svullen alltså garanterat någonting i leden.. förlåt men jävla skit är det.
Enda ljusa saken skulle varit idag när gipset åkte av trodde ju jag.. Nu är allt bara ännu värre så får förmodligen operera tumm-fan igen (förlåt igen).. Hade tillochmed sett fram emot att få börja jobba men nu är jag sjukskriven minst en månad till och blir det operation så blir det väl minst tre månader till.. Jippi! Annars känns livet som vanligt ovanligt bra, lite långtråkigt bara men det kan jag överleva det med! :)
Tänkte passa på nu när jag är sjukskriven och göra något kul.. någon som vill ut med bilen och hälsa på i lite olika städer eller?;)

Okej okej, posetivt posetivt.. Jo just det efter allt dethär får man ju hum lite pengar och då ska jag äntligen få förverkliga min dröm, kanske tillochmed två. Då kommer jag kunna gå iaf minst en utbildning som jag velat göra så jag ska verkligen inte klaga! Finns alltid något bra med det dåliga!

Ska ha kalas nästa vecka med ju när man fyller 20, och vad gör en inte gladare än en Pavlova? ah det har jag beställt faktiskt.. 4 st.. mmm finns inget godare!

Jaja nu ska jag sluta vara såhär tråkig och krypa ner framför en film och ska inte gå upp fören om två veckor :P nejdå så illa är det inte, men iaf inte fören ikväll!:)

Kram J.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men vännen, operera IGEN? :( Btw, pavlova, får jag komma eller ? ;D

2008-01-02 @ 19:09:59
Postat av: Jenny

Ja livet är lite orättvist ibland men kunde varit värre ;) klart du får?! behöver du inte ens fråga :P

2008-01-02 @ 22:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0