You think I wont discover your game, but I wont be your prey.

Då va man ju hemma igen då..
Lugnt och ensamt.. Tråkigt! Saknar dig Martina!

Jaja, vilket fall, kvällen började hos Carro. Förövrigt var jag sen att möta dom på city innan där vi skulle handla. Varför? nej det undar jag med! Pappa ville se på fotboll ;)
Jaja köpte lite mat och körde hem till Carro och rickard på sjöbo och fixade iordning drinkar och mat. Sen var det ju melodifestivalen=Viktigt!
Förövrigt vet jag inte hur svenska folket röstar men.. vad gör man! :) förövrigt är jag kär i Björn Gustavsson, otroligt rolig är han!
Efter några lyckade första timmar så följde det några andra mer misslyckade minuter eller timma kanske.. Ehm, jag tänker inte ens gå in mer på detta.
Vi åkte tillslut iaf buss(!!!) ner till stan och gick in på Harrys. Där stannade vi väl tills vi tappade bort våran "andra hälft" och drog vidare till Swing. Tack! Där tappade jag snart bort mina hjärtebarn och var helt plötsligt helt själv.. varför? amatörerna hade blivit utslängda! Haha bra merit! Vilket fall, letade upp dom och drog till Campino.. Så kul att se alla hungriga människor som trycker i sig all denna mat. Alkohol är nog inte så nyttigt ändå... Efter några minuters tårfyllda försök till att säga hejdå till Martina drog jag och Tina vidare in på swing. Hälsade på Therese och lite annat trevligt folk och fick lite gratis shots som vanligt av snälla therese! :) Var förövrigt inne på Tonic en snabbis med för att prata med Jessica. Jenny ska bli bartender! ;) Börja praktisera iaf!
Kvällen sluta med en promenad med tönten till Bergsbo och där minns vi inget mer! Zzzz
Korta drag bara, kan missat något. Men jag tror ni överlever det. Som sagt kom jag hem nu eller en timma sen ungefär men samma sak.
Händer nu då? Ingeting alls.. faktiskt ganska skönt för en gångs skull. Åka och hälsa på min Goodie iochförsig, såklart!

Martina, jag saknar dig. Det är något speciellt runt dig som gör att man blir så glad jämt! Kom hem snart!
 Tina det är jag och du mot världen nu! Watch out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0