The good, the bad and ugly too.

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig.. Blev inget Göteborg i Lördags, men Tina och jag hade kul ändå! Såklart!
Swing blev det, var inte för mycket folk där men men.
Söndagen blev en lugn och skön sådan, vaknade dock på tok för tidigt men jag börjar bli van nu. Sen träffa jag Rebecka i stan, satt och pratade sådär ett par timmar. Sen tillbaka till den trygga soffan och joakim! ;)
Kom hem imorse och sen blev man fast här, ja då har man tråkigt. Men fördrivit tiden på att prata strunt med min lilla amerikanare, och snart kommer Tommy och hälsar på med. Det var verkligen inte igår.. snarare mer över ett år sen iaf. Med tanke på min vardag eller något sådant hur den var... Tänker inte gå in mer på det! :)

Nu har jag helt plötsligt bråttom också..

image69
Bora Bora, som man brukar säga.. En bild säger mer än tusen ord...

Kommentarer
Postat av: Sanna

fin bild.

2008-02-25 @ 15:11:42
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0