Cause this life is to short, to live it just for you.

Dumt, dumt jenny.. Började min dag med att göra bort mig ganska rejält.. haha jaja jag bjuder på den. En komplicerad förklaring men väldigt sann.
Hemma nu iallafall och tänkte träna lite snart faktsikt.
Min kära vän Annica ringde innan och vi ska äntligen få träffas imorgon. Efter ett par år sisådär så får vi tummen ur och bestämmer tillochmed en tid. Inget kan stoppa oss nu! Konstigt egentligen att man tycker att man är såå upptagen så man inte ens hinner träffa en av världens bästa vänner! Oj vad jag fjäskar, kan ju vara för att det är Alla hjärtans dag idag.. då ska man va snäll men sen är du faktiskt bäst med annica! ;)
Ne nu tänker inte jag sitta här mer.. kan inte sitta vid datorn när solen skiner ute ju!
Glad alla hjärtans dag people.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0