That's the feeling I ain't felt before.

Godkväll på er.

Vart ska jag börja nu då?

Eller vi kör på den korta versionen.
Jag är hemma nu, kommer vara det ett par dagar. Ni får väl veta mer om någon eller några dagar. Kommer passa på att göra saker som jag inte hinner annars, men bara så ni vet har jag nästan ingen ork att göra speciella saker och garanterat inte om det innefattar att åka bil. Bara så ni vet!


Även fast mina fina ferrari står utanför (skitig och eländig) och väntar på mig..


Haha I miss my Bill


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah ja miss dig tooooo

2008-12-14 @ 21:46:14
URL: http://sarabertas.blogg.se/
Postat av: JennyM

I miss dig mer! ;)

2008-12-14 @ 22:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0