Natti natti.

Godkväll på er.
Känns som att det blir sista raden nu innan det blir dendär efterlängtade refrängen..
Trött som få nu faktiskt, borde väl inte vara det eller?

Ville bara lägga in en liten fin visa som faktiskt finns med på Britneys nya skiva (Circus)..Dock inte Britney som gör just denna versionen men men. Riktigt fin, lyssnat på den ett bra tag nu och lär väl somna till den med om jag känner mig själv rätt.

Imorgon blir det upp tidigt igen och åka med Goodie till Fia och ridhuset så ska han provridas igen. Det finns inga ord för hur mycket ångest jag har över detta men, det är väl det enda rätta antar jag.

Nu ska jag sussa iallfall. Sov gott vänner, glöm inte att ni är bäst! ;)


Kommentarer
Postat av: Pierre

Hej gumman!

Hoppas du har de bra på din ledighet.

Tog en liten paus här på location (Katrineholm) och läste din blogg.

Vi ses snart.

Ha de gott o hälsa Goodie =)

Kram Pierre

2008-12-03 @ 13:58:38
URL: http://pierrestjejmode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0