My everything.

Så himla skönt att vara hemma igen. Fast egentligen längtar jag redan tillbaka till jobbet om jag skall vara helt ärlig. Känns om det bara finns en sak som jag verkligen, verkligen tycker är jobbigt att åka ifrån. Jag menar, familjen finns alltid där. Jag kan ringa dom och så. Mina vänner kan jag också ringa, eller bjuda dit jag nu är. Sen passar jag på och träffa dom när jag väl är hemma. Men en sak saknar jag grymt mycket!
Pratar givetvis om min havremoppe..
Idag har en tjej varit och provat min älskling, känns riktigt jobbigt. Samtidigt som det känns skönt att man slipper tänka så mycket på att han går hemma och väntar på att få bli riden.
Samtidigt så han ju Min så vill ta hand om honom själv. Men just nu är livet som det är så lär låna ut han till någon så både han och ryttaren får lite glädje av varandra.
Sjukt många som ringt iallfall, trodde faktiskt inte att så många skulle ringa. Men men nu är det som det är. Tillochmed blivit tvungen att lägga upp lite gamla videos så man kan gå in och kika. Så nu tänkte jag ni skulle få se någon liten filmsnutt med.




Efter stallet åkte jag in till stan och mötte upp min andra hälft, Martina. Måste ju ta vara på tiden när man inte är hemma så mycket. Vi åkte och solade, pratade också om att göra en såndär gammal goding. Åka till donken och köpa en dricka och hamburgare och snacka om livet mening. Vi behövde båda lätta våra hjärtan lite! Hehe men vi lyckades komma fram till att ingen var speciellt sugen på sådan skit mat som det faktiskt är, och vet ni mer? Det gick bra att prata ändå!
Faktiskt inte mycket vettigt vi pratar om, men vi blir bara mer och mer lika kommer vi fram till iallafall. Om det är bra eller dåligt de är väl upp till oss.. Men oj vad jag älskar den människan, du är mitt liv Martina! ;)

Vet ni vad jag ska hitta på nu?
Något jag saknat grymt mycket när jag är hemmifrån och bor på hotell. Det blir ju aldrig riktigt samma sak när man inte är hemma då liksom. Jag ska lägga mig och kika på en film, sen det bästa av allt.. Jag ska somna mitt i en film! Inte ofta man får göra sådant längre. Så, något tips på bra film? (att somna till..)
Nejdå, men sov så gott nu!
Hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emla

Han är riktigt fin Jenny :).Hade ag fått Wilma att galoppera så sagt och samlat hade jag varit överlycklig :).

2008-12-02 @ 15:38:12
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0