Happy 2009.

Ville bara önska mina vänner ett riktigt gott nytt år! Hoppas ni får en super dag/kväll, jag vet att jag kommer få det iallafall.
Kommer väl förmodligen med en uppdatering om dagen imorgon, om jag hinner. Ska dock åka hela vägen till Karlskrona imorgon. Börjar jobba på fredag igen nämligen. Men ska bli så kul, som jag längtar!
Ska också försöka mig på att resumera mitt år, 2008. Känns ju onödigt att göra det innan det är över.. Jag menar man vet ju aldrig vad som händer och sker.
Ha nu en super nyårsafton så lovar jag att uppdatera med förhoppningsvis lite bilder från denna kväll, imorgon!
Kram på er!


Right about now..
Happy new year my friends!

Kommentarer
Postat av: sabrin

gumman ser ut som att du lyckades med frisyren ;) gott nytt år!

2008-12-31 @ 14:03:24
Postat av: Joel

Gott nytt år snyggve !

2008-12-31 @ 14:18:13
Postat av: malyyn

Fan va fint hår :)

2009-01-01 @ 19:19:05
URL: http://malyyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0