Goodie.

Ni har säkert börjat undra nu, eller jag vet att en del av er gör det iallafall..

Jag sa ju för ett tag sen att jag skulle hyra ut min älskade häst ett tag. Pga att jag inte känner att jag har riktigt tid för honom längre, eller iallafall inte den tiden han förtjänar.

Jag hittade faktiskt en tjej jag tyckte väldigt mycket om, var flera stycken och provade honom. Han var så himla duktig! Stod ut med en del ryttare jag själv hade slängt av på två röda om jag varit häst. Som tur är jag inte det och han fick alla att bli helt frälst i honom, men jag förstår dom.
Vilket fall, bestämmde mig för en tjej som skulle ha med honom till Minna Telde och träna under ett par veckor. Kunde inte bli bättre.. trodde ju jag..
Då Sofia (lillasyter) ångrade sig och bestämde sig att sälja sin ponny Music..
och istället ta över Goodie, låna honom ett tag.
Vi alla vet ju hur det går för dom två och hur otroligt fina dom är ihop.
Goodie avgudar Sofia och jag vet att hon kommer ta hand om honom minst lika bra som jag gör ;) om inte bättre?!
Nej, men jag är verkligen så himla lättad över detta och hoppas på det bästa nu att Music blir såld och Goodie får komma till Sofia. Fast ändå kommer ju tillochmed jag sakna denna lilla rackarponnyn..
Vet iallafall att du kommer ha grymt kul med Goodie också, sofia!


Tillochmed en liten film har jag med dom, och ja.. Det är jag som flinar lite i slutet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0