Wakey wakey.

Godmorgon vänner.
Eller gomiddag kanske man egentligen skulle säga.. Äntligen uppe och vaken, var en såndär jobbig morgon imorse så jag unnade mig själv en låång sovmorgon. Mamma och pappa jag vet att ni läser här och ni behöver inte oroa er jag är vaken nu iallafall! :)
Sitter här i mjukis kläderna och tittar ut genom fönstret, passar på att njuta lite eftersom solen faktiskt lyser här emellanåt. Underbart!
Inget planerat idag alls och det känns så skönt. Bara ha semester ibland liksom, blir ju trots allt full rulle hela helgen. Ska nämligen till Linköping sen vidare till Motala. Någon från Linköping som vet något skojigt där på fredag kanske?:)
Kommer iallafall med lite mer info om helgen snart, har ett måste för er som bor där i närheten!
Jaja hej så länge. Hörs senare igen såklart!

Kommentarer
Postat av: Linna

Älskar sovmornar! =)

2008-08-06 @ 14:33:18
URL: http://blondalinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0