Vart.

Nu har jag suttit jätte länge och letat jobb. Vet precis vad jag vill göra.. men ändå inte. Vill jobba med något där jag träffar massa nya människor, och får hitta på saker. Inte sitta på ett kontor eller något, hade ju helst av allt velat vara kvar där jag är nu men det går ju inte. Kan ju berätta att jag jobbar som habiliteringspersonal och jag älskar det, medans alla andra pratar om hur tråkigt det är att dom ska åka till jobbet tänker jag faktiskt nästan alltid tvärtom. Visst, vissa dagar känns det inget roligt att gå upp och så, men det är väl mänskligt att vara trött? Det har ju egentligen inte kanske direkt med jobbet att göra..
Eller jag får ju faktiskt vara kvar som timanställd, men vill inte jobba så.. Får kolla vidare, det finns ju inte direkt överflödigt med jobb här i Borås just nu om man säger så!

Sen har ja ju mina drömmar att förverkliga med som finns där i bakhuvudet, tyvär tänker jag inte dela med mig av dom för det förstör lite av tjusningen för mig iallafall! =)
Men man vet aldrig vad som händer!


?

Kommentarer
Postat av: sus

Vad gör man som habiliteringspersonal? Det lät lite intresssant :)

2008-08-05 @ 12:19:18
URL: http://edwardd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0