Våxtorp här kommer jag.

Okej, tidigt imorgon bitti åker jag alltså iväg. Ska till Catrin Henriksson i två dagar. Hemma fredag kväll igen. Ska bli väldigt roligt, sitta på hästar som både trampar och gör piruetter. Det ni! Nej men ska bli riktigt roligt, springer runt här nu och packar inför min resa. Visserligen bara borta två dagar. Men spelar ingen roll, blir mycket ändå. Jag som inte kan packa kanske..
Vilket fall, på lördag sen är det Tonic som gäller. Ska jobba då så ni får komma och hälsa på mig. Nej, alla som undrar... Det blir inga gratis drinkar! ;)
Vet inte hur många gånger man hör den kommentaren, helt plötsligt är man bästa vän med alla. Nu menar jag att man tillochmed får kommentarer som "Men du Jenny? Vi gick ju i samma skola i lågstadiet "
Måttligt roande..
Ja men hej bästis klart du ska ha det gratis, nej tack! Uppför er nu!
Nu blir det alltså lite tråkigt här i bloggen. Men givetvis kommer båda bilder och uppdatering så fort som möjligt! Ha nu en super torsdag och fredag vänner. Så ses vi pigga och utvilade på lördag kväll! :)
Kram på er.



Kommentarer
Postat av: Emla

Hoppas du får riktigt roligt nu dem här två dagarna :).



Take care

2008-08-14 @ 00:13:51
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0