Silver Sverige!

Okej jag kan inte skylla på att det inte hänt något dom senaste dagarna, för det har det..
Jag kan heller inte skylla på att jag inte haft tid att uppdatera, för det har jag.. Men ibland känner man inte för det helt enkelt.
Men nu ska ni få er ett smaskigt inlägg.. Får se om ni orkar er igenom hela inlägget, skulle dock inte tro det. Däremot vet jag att mina kära föräldrar mer än gärna läser igenom alltihop, ellerhur?:)

Okej, började dagen igår med att jobba några timmar. Faktiskt så var det ganska skönt att vara tillbaka, även om jag hade kunnat ha semester några veckor till..
Blev tvungen att lämna jobbet några timmar vid ett tiden för att snabbt åka hem och fixa iordning mig inför arbetsintevjun i Göteborg. Lyckades efter en stund hitta till Scandic hotel crown, okej jag vet.. Det var inte alls svårt, men jag kan väl få inbilla mig själv att detta var en stor bedrift och att jag hittar väldigt bra i göteborg? Tack..
Vet ni vad? (bli inte för chockad nu tina och martina, men) jag kom i tid, hela tjugo minuter för tidigt tillochmed. Jag börjar bli vuxen nu!
Satt och vänta en stund och insåg ganska snabbt att det var ju faktiskt på detta hotell som landslaget bor. Hur jag listade ut det? Förutom snygga fotbollspelare (pappa, får ge ut mitt nummer till en sånn en annan gång.. Just dessa var lite fööör gamla för mig..) gamla gubbar i landslags-kostym? Ja då stog det 25 åriga blonda tjejer och fnittrade i hörnen.. Stackars hotell-personalen..
Började med liten kort presentation om vad vi ska jobba med och företaget. Verkar så sjukt roligt, blir ännu mer säker på att jag vill prova detta desto längre tiden går och desto mer jag får fundera på det.
Var sen på tre intevjuer, snacka om att dom såga en.. Herregud, var helt kallsvettig.. Dom försökte tillochmed provosera mig, kolla om jag var en kapabel mördare och sånt.. Jag som knappt kan skada en liten fluga (okej, fiskar är väl undantag.. och maskar =/)
Nej men dom verka faktiskt väldigt nöjda allihopa så nu är det bara att hoppas.. Vill ni höra vanligaste frågan?
Klart ni vill..
"Är du singel?"
Haha, fick den på alla tre intervjuer.. vad jag svarar håller jag för mig själv.. Men svaret var iallafall "rätt" svar så..
Vilket fall, hade blivit helt sjukt glad om jag får detta jobb.
Eftersom jag var färdig bland dom första så letade jag upp min bil och skynda hem igen för att rus iväg till jobbet. Hade jouren inatt med.
Imorse gick jag upp vid halv sju och började jobba direkt. Avsultade min arbetsdag (idag) med ett tre timmar långt personalmöte.. Sista timman var kämpig alltså.. Mina ögonlock var tunga, var tillochmed på gränsen att ta mig en kopp kaffe. Då är det riktigt illa!
Efter var det hem och duscha sen träffa Martina i stan och lite shopping. Så nu kan man inte må annat än super igen.
Men nu är det dags att krypa ner i sängen och kolla en film..
Måste säga grattis till Roffe, du är min kung! När hela sverige misslyckas så bjuder du oss på ett silver du verkligen förtjänat. Go, Rolf och Ninja! (även om du förtjänat guldet med..)

Simma lugnt vänner.

Kommentarer
Postat av: Emla

Hur lyckas du få komma på intervju på allt du söker :),jag söker och söker men tycker inte att det finns något hehe. Är det så att du sökt jobb på Scandic?

2008-08-21 @ 22:10:16
URL: http://emeliecarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0