Bästa kvällen på länge.

Jaha nu är jag tillbaka på heltid igen.. Iallafall ett tag så nu kommer ni få läsa massvis med nya roliga saker (kanske..)
Jaja torsdagen (som ni kanske sett) var jag med Martina och Tina.. En väldigt speciell kväll faktiskt, lyssnade dock inte på eric gadd som var i stan och upptärde. Inte så många andra heller som gjorde det..
Fredagen blev en lugn dag med filmkväll med mina två töser! :)
Lördagen sen blev en dag för sig helt klart. Ni som inte följde med, ni missa något verkligen! Saknade dock en person väldigt mycket. Men hon och jag kommer ta igen det flera gånger om :)
Började morgonen på Grand hotel och åt frukost, åtta stycken morgontrötta personer. Hade jätte trevligt, sen började det..
Tipspromenad lekar och vattenskidor... Dock åkte faktiskt inte vatten rädda jag.. Ännu mindre när båtföraren förklarade att sjön var full med fiskar, vilket jag egentligen tvivlade på men spelar ingen roll när han sagt så!
Men grymt roligt att se alla andra, har lite bilder däirfrån med.
Efter att vi fått åka hem sen en stund och göra oss iordning bar det av in mot stan och en sista måltid innan en av kanske våra livs roligaste utekväll i göteborg. Valand blev stället och vårat glada gäng underhållde. Vilken kväll, tack så mycket llihopa! :)



Nu börjar man ladda upp sig igen inför morgon dagen då vi antlaglingen styr nosarna mot Lidköping. Ses vi kanske där, vem vet!
Men nu först ska jag städa iordning i mitt rum iallafall, det ser ut som en bomb slagit ner här..

Kommentarer
Postat av: Amy

Tack själv, hade grymt roligt!! Mer sådant.. Laddad inför den 30:de hoppas jag??

2008-08-06 @ 11:23:39
Postat av: Amy

Tack själv, hade grymt roligt!! Mer sådant.. Laddad inför den 30:de hoppas jag??

2008-08-06 @ 11:23:49
Postat av: Jenny

Amy: Jag är grymt laddad inför den 30:onde med! Ska bli hur roligt som helst! =)

2008-08-06 @ 13:43:18
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0