Det finns inget slut, bara början..

Ja, var ska man börja?
Vilken dag det var igår, jag hann faktiskt i tid.. Var klar när Martina kom och hämta mig och Tina. Satte i min nya "flatön-08" skiva i bilen sen var det fest. Dock tog det en stund att ta sig till detta lite öde ställe.. Många broar som skulle åkas över, usch.. tillochmed färja blev det. Men jag gjorde det, tillochmed tjörnbron överlevde jag (som jag förövrigt har lärt mig att det inte finns en enda bullt i..)..
Väl framme var lekarna redan igång, vi var väl ganska mycket för nyktra för dom som vi nöjde oss och stå och skratta åt misstagen som gjordes.. Inte fy skam kan jag lova. Riktigt roligt!
Kände inte en enda människa där förutom Carro och Rikard då, lite roligt samtidigt som det hade kunnat bli ännu roligare om man hade gjort något sådant med folk man iallafall träffat innan. Men som sagt aldrig fel att träffa nytt folk. Dock lär vi inte vara välkommna tillbaka dit nästa år, men det kommer vi till sen..

Efter en stund så fick vi iallafall gå tipspromenad, givetvis kunde vi inte en enda fråga eftersom vi inte var med förra året eller kände någon av personerna där och frågorna baserades enbart på förra året.. Men det var intressant ändå, fick ju inte alls fördommar eller så..

Sen fick Tina, Martina, Carro och jag för oss att vi var hungriga.. Så vi åkte till färgan igen och tillbaka till Ellös och sen vidare till Henån. Kan varit en bland dom roligaste bilfärderna någonsin...

Väl tillbaka var det dags för kräftskivornas höjdpunkt nämligen maten.. Jag är inte jätte förtjust i kräftor, men igår gick dom ner faktiskt.. Mycket lustigt.
Lite snappsvisor och onda blickar sen kom dansandet igång. Helt sjukt kul.. en stund.. Innan man började bli trött, då menar jag riktigt trött. Klockan var väl kanske bara halv tolv eller något då, då började vi dra in madrasser till huset och tog oss an våra sovplatser. Där satt vi (jag och Martina iallafall, då Tina slocknade på en gång) med folk som kom och gick till halv fyra.. "vi får f*n inte somna innan två iallafall...för då stänger krogen hemma.." och nog höll vi oss vakna minsann, om inte annat såg jag till att Martina iallafall var vaken med mig.. Kollade på klockan efter vad vi tyckte var en stund "oj nu är hon halv fyra redan, dags att börja korka upp igen.." Martina högg in i en cider till och sen somna vi båda som två stockar. Vakna bara när siste man uppe, choffe trampade över oss, full som ett.. ja.. Då var det redan morgon..
Vi bestämde oss ganska snart för att åka hem, helt utan att säga hejdå utan ett "vi kommer snart" satte vi oss i bilen, med högsta volym och drog iväg.. Haha vi lär som sagt inte vara välkomna dit mer iallafall..

Sen kom ju domdär nedrans broarna igen, men roade mig med att ta kort så var det inte så farligt faktiskt. Martina lovade och stanna om hon skulle se ett hål så kändes lite bättre då..

Hemma nu, och tröttheten börjar träda in ganska rejält nu faktiskt.. dags att lägg sig och kolla film..
Jaja
Nu kör vi..

Kommentarer
Postat av: Carro

Instämmer var en helt galen kräftskiva med galna människor!;) men skoj vare:) Nu är det bara ett år kvar till Flatön 09 !!

2008-08-24 @ 15:49:35
Postat av: JennyM

Carro: Ja ellerhur, det var jättekul:)

2008-08-24 @ 15:57:49
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0