I don't like.

Godmorgon vänner.
Äntligen ny dag, det gillar vi! Inte vilken dag som helst heller, för idag åker jag och tjejerna på roadtrip. Mer om det sen, ska berätta om min underbara kväll igår...
Började bra här hemma (som ni kanske såg i gästinlägget) med allihopa samlade här på förfest. Dock var jag nykter igår för jag körde. Skönt!
Här hemma diskuterade vi politik i världsklass, på en förfest.. ?! Nej men vi hade jätte trevligt, åkte vidare in till stan och kikade en stund på Bhonus och alla duktiga människor som dansade (inklusive du Krister som verkat hitta en riktigt trevlig brud där, hon var väldigt sugen iallafall;)) efter det promenerade vi vidare till Tonic en sväng. Men måste säga att det faktiskt var ganska värdelöst där igår så vi bestämde oss att åka upp till sjöbo, till Josef (där då alltså Jimmy var) för Martinas skull givetvis! Allt för Martina! ;)
Mest livade festen jag varit på.. nästan..
Jaja jag klagar inte jag var ju inte den som roade mest kanske heller med tanke på att jag körde.. Men den slutade med att Martina blev sur och då ville hon givetvis åka hem.. Vad hade man för anledning att stanna när hon inte ville vara kvar? Jag hade iochförsig en anledning men det är min hemlighet! Kan inte berätta allt här! Inget roligt då.. :)
Åkte och släppte av Tina på Norrby (ja allvarligt) inget emot Norrby alls. faktiskt!
Tog några varv i knallelandsrondellen (som jag älskar, eller inte) sen bestämde vi oss för att åka hem. Så var det med den sista torsdagskvällen, nästan..
Körde hem Martina som faktiskt var ganska ledsen. Ni vet ju själva hur det är att se sin bästa vän vara ledsen. Liten glädjedödare sådär. Eller faktiskt väldigt stor. Som om inte det skulle vara nog då, på vägen hem satt jag och lyssna på musik och visst fasen ska man köra rätt in i en brinnande j*vla bil. Ja, två sekunder efter bilarna slagit kom jag, och tydligen körde någon av dom mot rött.. Tänk om man kommit några sekunder tidigare. Vilket fall var påväg fram till bilen för att se att ingen va skadad när jag insåg att det kanske inte var det smartaste draget med tanke på att den brann ganska kraftigt vid detta laget och alla människor sprang därifrån för att dom trodde den skulle explodera.. Men insåg ändå ganska snart att båda bilarna var väldigt tomma. Tur det!
Ja, så kom polisen.. Sen brandkåren och sist men inte minst kom väl ambulansen och ville vara med. Jag blir rädd när jag ser sådant.
Jag menar ska jag om jag är med om en olycka behöva veta att jag är nära på att dö och att förmodligen kommer ambulansen sist av alla till platsen. Det är alltid så ju?! Iochförsig var det ju bara lindriga skador dom fått. Men men, jag blir trött på sådant bara. Jag menar vad ska polisen göra om du ligger och halvt förblöder "Ursäkta kan du tala om vad du heter och vad som hände?"
Nej men nu ska inte jag vara sådan, visst fasen funkar allt sådant i Sverige. Sjukvård och sånt, jag har absolut inget emot det.. Nej nej..

Vilket fall ingen kom till skada igår och det var huvudsaken. Jag åkte faktiskt innan dom ens släckt färdigt bilen, gillar inte nyfikna människor när det gäller olyckor. Ville bara se att ingen var skadad!

Men nu ska inte jag skriva mer för ni orkar väl aldrig läsa igenom hela ändå.. :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=16325



Bli medlem och få gratis presentkort på KICKS ;)

2008-08-08 @ 11:36:07
URL: http://perfektego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0